Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
30.3.2022, Milan Šurkala, aktualita
Konflikt Ukrajiny a Ruska přináší mnoho různých problémů a změn. Ty se dějí na různých frontách a kvůli konfliktu nabývají na důležitosti kryptoměny a k nim přidružené věci, např. NFT. Jejich prodejem si chce Ukrajina vydělat.
Neverminde (369) | 31.3.202210:24
A koho mam podporit Azov nebo pravy sektor nebo dalsi ty vase Ukrainske naci spolky,ktere tak ten vas stat rad podporuje? Ne nikdy. Muj deda by se obracel v horbe. Diky takovym magorum nackum skoncil v koncentraku.
Odpovědět3  10
M0RGAN (249) | 31.3.202216:42
Když pominu fakt, že na Ukrajině se nacisté nedostali ani do parlamentu, na rozdíl od Ruska, tak když použiju Vaši ­"logiku­", tak protože za Rusko bojují nacisté ­(třeba ten velitel žoldáků od Wagnera, kterého osobně za služby Rusku vyznamenal Vladimir Vladimirovič, má na rameni vytetované dva blesky ­- asi je to nějaký elektrikář­) i islamisté ­(od Kadyrova­), tak z toho ­"logicky­" plyne, že všichni Rusové jsou buď nacisté, nebo islamisté. A tohle hrdě podporujete :­-­)
Ostatně ­(neo­)nacisté z celé Evropy, včetně našeho Vandase, podporují ruskou invazi. To bude asi taky náhoda :­-­)

Už ten sám prostý fakt, že Zelenský je žid a několik jeho příbuzných zemřelo v nacistickém koncentráku, by měl silně rozeznít bullshit alert ohledně ruské propagandy, že ­"Ukrajinu ovládají nacisté­", i u průměrně inteligentní bytosti.
Odpovědět6  1
asip80 (1175) | 31.3.202218:19
"Už ten sám prostý fakt, že Zelenský je žid a několik jeho příbuzných zemřelo v nacistickém koncentráku, by měl silně rozeznít bullshit alert ohledně ruské propagandy, že ​­"Ukrajinu ovládají nacisté​­", i u průměrně inteligentní bytosti.­"

do je opravdu hloupé pane průměrně inteligentní bytost, protože Zelenskyj není celá Ukrajina a sám má máslo na hlavě..

např.
https:­/­/www.haaretz.com­/israel­-news­/rights­-groups­-demand­-israel­-stop­-arming­-neo­-nazis­-in­-the­-ukraine­-1.6248727
https:­/­/www.novinky.cz­/zahranicni­/evropa­/clanek­/zelenskyj­-a­-pandora­-papers­-cisar­-je­-nahy­-40374239
https:­/­/www.idnes.cz­/zpravy­/zahranicni­/ukrajina­-rusko­-valka­-deti­-extremismus.A181112_174700_zahranicni_luka
Odpovědět1  4
wrah666 (6205) | 1.4.20227:42
Co má co společného že je žid s tím, že podporoval vraždění?
Odpovědět0  4
wrah666 (6205) | 31.3.20227:44
Kupte si Naci Fanatik Token. Za vaše penízky se dozbrojí Azov a možná tam Hunter Biuden nechá vybudovat další biologickou laboratoř, k těm XY co už zařídil. ­(Ano, to, že se v nich zkoumaly biologické zbraně je možná Ruská propaganda, ale penízky a vliv šly přes tohoto velmi fuj pána. A že by amíci někde opravdu pomáhali rozvoji je VELMI nepravděpodobné. A konec konců, kdopak že to platil a objednal vývoj Covidu ve Wuhanu? Také amíci? A dokonce to ani nepopírali, když vyšla pravda najevo..)
Odpovědět2  12
hurvinek (65) | 31.3.20228:23
Batalion Azov je pravda velice nacionalistický a problematický, ale v situci kdy Ruské zrůdy v duchu Hiltera v roce 2014 zaútočili na Krym jeho vznik není až tak překvapivý. Ve válečném stavu se vždy u obránců vzedmou nacionalistické vlny. Jako spořádaný Ruský vlezdoprdelka jistě víš, že nejvíce nacistický stát dneška je jednoznačně Rusko. Netřeba zde zmiňovat Wagnerovce s vytetovanými nacistickými znaky, Noční vlky, Putinjugend a další Putinovi kamarády. Ostatně Putinova rétoriky a akce připomínají zlaté časy Hitlera více než náhodně. Ale není divu, Rusko bylo vždy velkým kamarádem s Nacistickým Německem. Němci však přiznali své chyby a změnili se. Rusáci ne a raději jako zbabělci přepusují historii. Nacistické sklony se vyskytují v každém státě. My zde máme SPD, konají se zde demonstrace nácku, Slováci mají Kotlebu a podobně. Nepochybuji, že bys hýkal nadšením a mával vlajkou se srpem a kladivem, kdyby k nám Rusáci přijeli s tanky v cílem nás denacifikovat.

Bilogické zbraně na Ukrajině jsou propaganda. Američané vědecky spolupracují s většinou světa na výzkumi a vývoji, takže tvé prohlášení, že je nepravděpodobné, že někmu v tomtu spěru pomáhají, je blábol chudáčka s vymytám mozkem.

Experimenty Američanů ve Wuhanu nemají s Kovidem nic společného. Je dokázáno, že obé má zcela jiný genom.

Budeš na sobě muset ještě hodně zapracovat, abys své vlastizrádné tendence a proruskou propagandu propracoval, protže svým chlebodárcům děláš medvědí službu.
Odpovědět9  4
GogoX (515) | 31.3.20228:28
ty bys neměl tolik koukat na čt a číst idnes ... jen dokazuješ, že sám jsi zrůda ... když už nálepkuješ, jak by ses označil ty sám, ­"demokrate­"?
Odpovědět4  11
honza1616 (3699) | 31.3.20228:53
Lépe než hurvinek bych to nenapsal,
Za to ty a Wrah666 si můžete podat Ruce, tak dlouho jste se hledali až jste se našli, vyvěste si do oken červené vlaječky se srpem a kladivem a jeďte na Donbasu podporovat invazni jednotky.

Vpád Rusů s argumentem zlikvidovat Azov, demilitarizovat celou Ukrajinu,není argument a omluva pro Ruskou invazi.

To že Azov vznikl a je tak radikální, je jen následek okupace Krymu a Donbasu,
Každá země má nějaké nacisty a podobné skupiny, a Putin by si měl nejdříve zamést na svém prahu, nicméně s těmito argumenty by po dobití Ukrajiny mohl pokračovat v dobivani všech západních zemí.
A že jsou na Ukrajině biochemické laboratoře?? A my, nebo okolní státy zde snad žádné nemáme ?? Rusko žádné nemá?? Kde pak vzalo novičok na otravu Skripala

Velice zajímavý dokument byl 2 dny zpět na PrimaZoom, jmenovalo se to nějak asi ­"Putin a Navalnyj­"
Ale říkat proruským dezinformatorům aby se na to podívali je asi zbytečný, stejně by jste to označili jako západní lži a propagandu, viď ?!

Upřímně, raději budu podporovat Azov a krajně radikální skupiny, a stejné skupiny které brání hranice našeho státu, než cizi invazní jednotky které doslova likvidují vše co jí stojí a chodí nebo jezdí v jejich cestě.
A upřímně doufám že Ukrajinci nebo jiná země má plán jak Putina zlikvidovat aby tato mizérie už skončila
Odpovědět8  4
XyM (193) | 31.3.20229:32
Proč podporujete Rusko? To vám nestačili komunisti? Já to nechápu, lidi jsou rádi, že tu nejsou a vy je chcete zpět. Jinak, pokud máte rád Rusi co vám brání emigrovat.
Odpovědět6  3
Neverminde (369) | 31.3.202210:18
Komunisti :D Pane po revoluci komunisti prevliky kabaty a mate je v tech vasich volenych stranach. Jen ti odvazni se tomu postavily celem a zalozili KSCM bez pretvarky s rozumnymi argumenty. A zbytek ? Ty delaj ze se nic nestalo,ale porad maj dilci soucast vseho spatneho co se tu deje v CR za 30 let rozkradacky,rozprodeje zdroje surovin a energii v cizich rukou. Tak ze co je v tomhle svete vlastne dobre a co spatne? Rusko nema uz s komunismem nic spolecneho. Me je tahle valka ukradena. Ja nehodlam podporovat ani jednu stranu protoze jedna strana je prohnila korupci a lze a ta druha lze taky a neuvedomuje si co dela. A uz vubec se mi nelibi to jak lze a co dela EU a NATO. Vsechno to je banda zmetku. Vzdy to odnesou jen obycejni lidi a ty nahore si jen hrejou polivcicku jak sou dobry placaj se po ramenou a delaj ze sebe hrdiny. Pritom nejsou bez nas nic.
Odpovědět5  8
wrah666 (6205) | 31.3.20228:55
Ano, v Rusku je plno vlastenců. I jinde. A ano, vím, že je šmejdi nemají rádi. Země s vlastenci se nedá ukrást, v zemi s vlastenci se nedá provozovat demogradtický puč, země s vlastenci se nebude podílet na kdejakém svinstvu.. Pokud by byly všechny země vlastenecké, tak by šmejdíci museli jen chodit do práce a držet kušnu, což je příšerná představa. ­(pro ně­) NE takové lidičky, jako jsi ty by platilo výhradně řešení z Šíleně smutné princezny. Chtěli boj? maj ho mít. Ale bez armády. Jen sami hajzlíci v ringu a ať se tam zabíjí dle libosti, když to neublíží nikomu dalšímu.

Ps: Ano, kdyby přijeli a chtěli například pověsit ­"vládu­" tak jim podám provaz a odvedu je, ke vhodnému kandelábru. A myslím, že by tohle měl udělat každý slušný člověk. ­(nejen tuhle vládu, řeč je minimálně o všech od roku 89)
Odpovědět2  10
cechuldo (34) | 31.3.20229:58
škoda, že tento pán Reinharda Heydricha zomrel, by si tu nepisal take hluposti.
Odpovědět1  4
Neverminde (369) | 31.3.202210:14
Doslova a do pismene nejvetsi zrudy v hostorii jsou Americani a NATO s jejich vyvozem demokracie ve svete kde to nikdo nechce. Co by si rikal kdyby ti amici vybombardovali omylem barak zabili ti rodinu a nikdo by po tobe ani nestekl. Tolika lidem amici pripravili svuj zivot o svoje sny az to neni hezky. A to jich je min 2 000 000 ztracenych zivotu jen kvuli vyvozu te jejich humanitarni demokracie.
Odpovědět4  9
Andir (749) | 31.3.20228:42
už tu ruskou propagandu nehltej nedělá ti to dobře na hlavinku ;­) a jo počkat ty nic jiného neumíš :D
Odpovědět8  3
GogoX (515) | 31.3.20228:46
co umíš ty kromě hltání té své neruské?
Odpovědět3  8
wrah666 (6205) | 31.3.20229:04
A na férovku: Tebe vážně neděsí, když se ta ůpropagandaů ukazuje být v nemálo bodech pravdivá? Nebo raději dění nesleduješ, takže sis toho ani nevšiml? Viz například nedávno v německu objevené papíry dokládající, že skutečně existovala dohoda, že se Varšavský pakt rozkopuští a na oplátku se NATO nebude šířit na východ.. Nebo právě teď ten průšvih s maily pana Bidena mladšího, prokazující, že amíci skutečně nechali na Ukrajině vybudovat kolik biologických laboratoří.. Nebo třeba to asi před půl rokem, když se ukázalo, že platili a objednali výzkum coronavirů ve Wu hanu.. Po tom, co je X let zkoumali ­(přesněji řečeno: Vyvíjeli­) doma a výzkum s eukázal příliš nebezpečný.. Nebo fakt, že ze základny na Krymu hodlali vyhodit Rusy, a předat jí amíkům? Což potvrdili sami majdanští pučisté, tedy ­"vláda­" vzešlá z voleb, kde na babičkám házícím hlas do průhledné urny pomáhal při hlasování ozbrojený vojáček přímo v hlasovací místnosti.. Nevadí ti dvojí metr? Že tady to bylo ­"demokratické a v pořádku­" kdežto v Rusku jde o ovlivněné a zmanipulované volby? ­(a to tam tohle fakt nedělají)
Odpovědět2  12
indyan (78) | 31.3.202212:22
Mě zase děsí lidé, kteří podporují fašisty rusáky. Toto jsou wagnerovci, které putler posílá denacifikovat Ukrajinu: https:­/­/twitter.com­/sumlenny­/status­/1509170992282800130
Dmitri Utkin, velitel wagnerovců, velký kamarád putlera
https:­/­/twitter.com­/sumlenny­/status­/1509171559386255360
Toto wrahu jestli chceš, tak jsi prase.
Odpovědět8  0
Neverminde (369) | 31.3.202210:21
No ja tu vidim jen jednostrannou propagandu :­-­) EU i NATO lze tak ze ja neverim ani tehle.
Odpovědět3  8
snajprik (1637) | 30.3.202222:49
Ukrajina bude potrebovať veľa peňazí na zbrane, keď stále Zelinsky chce dobiť Krym. Netvrdim že je to nerealne ale ani Nemcom sa to nepodarilo. Som zvedavi kolko ešte rokov bude vojna na Ukrajine kym si uvedomia že Krym od Rusoch dobiť nieje sranda. Chce nechce bude sa s tym musieť zmieriť ako Slovaci ked im Ukrajina zobrala zakarpacku Rus či ako Poliaci keď im Ukrajina zobrala Ľvov svet nie je spravodlivý.
Odpovědět2  6
Jan Vítek (3359) | 30.3.202223:40
Komu že kdo zabral Podkarpatskou Rus?
Odpovědět2  1
snajprik (1637) | 31.3.20226:23
No dobre tak Československu :D
Odpovědět1  1
DarkRichelieu (1232) | 31.3.20227:30
Ale nejdřív se Československo trhlo od Rakousko­-Uherska, takže ty Horní Uhry :­) Jsou stejně separatistické oblasti :D
Odpovědět3  1
GogoX (515) | 31.3.20228:41
nezapoměls na některé další země? Nebo i Praha patří pod ­"Uhry­"?
Odpovědět1  5
DarkRichelieu (1232) | 31.3.20229:57
Ne, Praha byla součástí Předlitavska ­(oficiální název do roku 1915 Království a země na říšské radě zastoupené­), takže Rakousko :D
Odpovědět3  1
honza1616 (3699) | 31.3.20228:33
Vzhledem k tomu v jakém stavu je Ruská armáda na Ukrajině, je celkem reálné že se jim to podaří brzy, technika je buď bez paliva nebo rozbitá, vojáci mají špatnou morálku, jsou hladoví a dezertují.
Ještě chvíli takto a Rusové se z Ukrajiny stáhnou jak z Krymu, tak i z Donbasu.
Putin to zatím neudělal protože by to nevypadalo dobře pro jeho image, proto nechce přiznat porážku,

Fandím jim ­(Ukrajincům­) doufám že je vyženou.
Rusové nemají právo být na Ukrajině, není pro to jediný důvod
Odpovědět8  3
GogoX (515) | 31.3.20228:42
ve kterém ústavu máš ošetřujícího? :D
Odpovědět2  9
M0RGAN (249) | 31.3.202216:45
Máte to popletené. Ukrajina nemůže ­"dobýt­" Krym, jelikož se jedná o území Ukrajiny, toho času okupované fašistickým Ruskem. Ukrajina může leda tak osvobodit okupovaný Krym.
Odpovědět6  2
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.